miercuri, 23 februarie 2011

Moldoveanca -Smuglyanka - Ucraina 1973 - subtitrare în limba română


17 comentarii:

  1. :) Canta superb, tovarasii :) !

    Nimeni nu poate acuza URSSul ca a facut un compromis la functionalitate in favoarea esteticii, cand este vorba de uniformele lor :)

    Hihihi, si ei ne stiu drept "oachesi" :) ?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este recunoscut faptul că româncele, în general, iar moldovencele, în special, sunt "oacheşe"! Mai mult, ne mândrim cu frumuseţea femeilor din arealul nostru de răspândire.
    Nu numai tovarăşii cântă superb, chiar melodia este foarte frumoasă. Voi încerca să adaug acelaşi cântec, dar în altă interpretare.
    Noi cunoaştem doar Katiuşa, Kalinka, Ocii ciornâe... câteva încă, poate. Sunt cu sutele, la fel de frumoase, de care nici nu am auzit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu care credeam ca moldovencele sunt in general blonde :) ! Ca blonda cu bluza rosie de la 1:47 asa :)

    Eu sunt roscat ( http://www.youtube.com/watch?v=ylPM1J0mgJI&feature=related ) :) Trei generatii in urma sunt roscati :) M-as mandri cu descendenta din gotii care au fondat cultura Chernyakhov, mai ales ca am si hobby mai putin raspandite prin Romania (etologia, atletica grea...).

    Eu eram fan al imnurilor/corurilor rusesti, inclusiv imnul URSS :) .

    Nu prea am auzit noi de multe lucruri minunate de pe planeta asta, aici, la noi, in Land Of Choice: nici stiinta sportului (care era eminamente ruseasca), nici etologie, nici genetica... D-asta am ajuns in halul asta: ca stam cu capul in traista :(

    Konrad Lorenz a ramas placut impresionat de rusi, si de ucrainieni, cu toata ca a avut ocazia sa ii cunoasca din postura mai putin agreabila de prizonier de razboi german.

    Superba melodie :) !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Vlad:
    Am vizionat videoclipul în care un uriaş roşcat ridică o halteră imensă.
    Dacă tu eşti uriaşul din videoclip, înseamnă că Baghi are un prieten puternic şi cu "greutate", în care poţi să pui bază...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. acum ce sa spun eu despre moldovence...va las pe voi...se vede cu ochiul liber ca va pricepeti :))
    nu prea am ascultat muzica ruseasca decat "clasicele" melodii pe care le-ai numit deja...dar imi plac vechile filme rusesti...am iubit definitiv "Gara pentru doi" si "Fata fara zestre"...
    Am vrut mereu sa fac o postare despre Anna Pavlova pe care o admir...mi se pare si chiar este unica...si filmul cu acelasi nume este absolout minunat...
    oricum,interesanta postarea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hihihi, chiar eu sunt :) Acum vreo 2 ani, acum am cu 30kg mai mult :) Nu sunt urias, sunt micut, cam 1.78m (ajung la 1.80m daca fac spinal decompression vreo 2 saptamani si stau intins in pat cat mai mult :) ).

    Mai am mult pana sa ajung cu adevarat impresionant: pana cum n-am reusit decat max. 300kg genuflexiuni, 140kg impins deasupra capului (static, nu stapanesc aruncatul si nici n-am unde sa ma antrenez) si 192.5 impins orizontal. Eh, imi mai fac si eu de lucru... Pana acum am reusit sa salvez vreo 20 de caini si pisici prin simplul fapt ca eram mai puternic decat "oponentii", asa ca n-a investit degeaba mama in mine :)

    Power to you all, Comrades! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @pandhora:
    Chiar dacă se spune că "ce e frumos, şi Lui Dumnezeu Îi place", dintotdeauna frumuseţea a fost contestată.
    Cum printre primele cărţi citite de mine, încă din fragedă copilărie, s-au numărat "Idiotul", "Fraţii Karamazov", "Invierea", "Război şi pace" ş.a.m.d., cred am rămas marcat prematur de frumuseţea, adevărul, tragismul şi uneori, comicul situaţiilor descrise şi caracterul personajelor. Nu am fost niciodată în Rusia, dar asta nu înseamnă că nu mi-aş fi dorit să văd Sankt Petersburg-ul sau Moscova. La fel de mult mi-aş fi dorit să văd New York-ul, Parisul, Roma, Londra sau Barcelona... Dar dacă nu s-a putut, m-am mulţumit şi cu Sulina sau Mila 23!:)
    Din păcate, baletul, teatrul, opera şi lectura nu mai fac parte din preocupările cotidiene ale concetăţenilor noştri. Recunosc, nici dintr-ale mele...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Vlad:
    Puterea este importantă, dar sănătatea este mai importantă. Împreună cu Baghi, îţi suntem recunoscători pentru vieţile animăluţelor salvate.
    Orişicât aş iubi câinii, semnele pe care le port ca urmare a muşcăturilor căpătate imi aduc aminte şi de necazurile pe care le pot provoca aceştia.
    Trebuie găsită o cale pentru o convieţuire armonioasă. Pe planetă este loc pentru toate vieţuitoarele pământului.

    RăspundețiȘtergere
  9. am fost la Sulina si mi-a placut tare mult oraselul...m-a amuzat ca strazile nu au nume,au numere...str a 2-a,a 4-a etc.
    mi-a placut sa merg cu vaporasul pe Dunare dar in barca nu imi place pentru ca mi-e frica...oricat de caraghios ar parea...
    sa vezi lumea e minunat si cred ca prea putini sunt cei care nu-si doresc asta...dar e o lume frumoasa si in apropiere nu doar peste alte mari si fluvii :)
    si eu rasfoiesc din ce in ce mai rar carti...cred ca e o "boala" de care suferim cu totii :)

    Vlad: dincolo de forta ta esti un om frumos pentru ca ai un suflet cald...
    mi-ar fi placut sa fii acolo cand un tigan lovea un cal cu coada unui topor...atunci am reusit sa-l fac sa se opreasca...sunt sigura ca doar atunci :(

    RăspundețiȘtergere
  10. @pandora:
    Mai circula o vorbă despre Sulina, care spunea ceva de genul:
    "...grea e viaţa la Sulina,
    când ai apă, n-ai lumină;
    ai lumină, n-ai mălai,
    în Sulina să nu stai!"
    Puţini sunt cei care ştiu că prin anii '30 ai secolului trecut Sulina era un orăşel mult mai mare şi însemnat decât Tulcea, aici fiind vreo opt consulate. O descriere frumoasă a vieţii pitoreşti din micul şi ineditul orăşel, neegalată de atunci, se regăseşte în "Europolis" al lui Jean Bart.
    Chiar dacă nu prea am comentat, să ştii că îmi plac postările tale şi le citesc cu interes.

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc...am vazut ca ai trecut pe la mine si nu e nicio problema...comentariile nu sunt obligatorii :))
    am citit cand eram mica "Europolis" dar sincer...nu-mi amintesc foarte multe...
    am revenit ca sa-ti spun ca mi-a placut mult cimitirul din Sulina...acolo am vazut si mormantul uni pirat si alte morminte mai putin obisnuite...si nu...nu imi plac cimitirele...imi plac doar locurile altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @pandhora:
    "Când amintirile-n trecut
    Încearcă să mă cheme,
    Pe drumul lung şi cunoscut
    Mai trec din vreme-n vreme."
    Abia în urmă cu o lună şi jumătate, am aflat (comentând aşa... cu ElZap) că aceste versuri de care ne folosim destul de des sunt scrise de Mihai (cu M de la mărţişor şi de la Eminescu).
    "Frumuseţea va salva lumea!"
    Mă rog la Bunul Dumnezeu ca această profeţie a lui Dostoievski să se împlinească.
    Cimitirul din Sulina este un loc de atracţie turistică deşi nu e decât un cimitir aproape părăsit şi uitat. Ca şi aniluS!

    RăspundețiȘtergere
  13. Minunată muzică!!
    Prin 1986, am fost într-o excursie - Praga- Moscova-Volgograd. În prețul acesteia , a fost inclus un spectacol la „Balșoi teatrî”-aș putea să scriu rusește, știu, chiar înțeleg bine.
    Spectacolul a cuprins dansuri din toate republicile URSS.A fost extraordinar!
    Timp de două ore, am trăit senzații greu de explicat. Dansatorii aveau ceva de nepământeni în mișcările lor iuți, colorate, fulgere de lumini!
    Și un fel de alegorie despre fetele leneșe. Cu multe înțelesuri.
    Orice s-ar spune, arta nu cunoaște granițe, nici culori politice!
    Mulțumesc pentru momentul frumos oferit!

    RăspundețiȘtergere
  14. @INCERTITUDINI:
    Foarte bine că măcar arta nu cunoaşte graniţe şi nici culori politice nu are!
    Mă bucur să aflu oameni cărora să le placă această melodie!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu numai ca arta nu trebuie sa aiba culoare politica, dar ne si cuprinde oroarea la gandul ca ar putea fi deturnata in asemenea scopuri! Pana la urma, nu este o diferenta profunda intre stiinta si arta... De abia cunoasterea lor ne poate revela natura profund odioasa a ideii de "politica"... Adevarul nu poate fi decat unul singur iar politica face ca asa-zisul "adevar" al unuia sa distruga "adevarul" celuilalt,

    RăspundețiȘtergere
  16. tatal meu e din caucaz, eu m-am nascut in romania...dar IUBESC muzica ruseasca si oamenii ei minunanti.


    blonda cu ochi albastri ca cerul senin din stepa ruseasca :)

    xoxoxox

    RăspundețiȘtergere
  17. un cintec superb,si superb cintat in toate interpretarile,si voci frumoase au artistii rusi

    RăspundețiȘtergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".