luni, 15 iulie 2013

La mulţi ani, Alexandru!


Astăzi, 15 iulie 2013, Alexandru, băiatul meu, împlineşte 27 de ani!
De ziua ta, iţi doresc ca cele mai frumoase vise să prinda viaţă!
Nu uita că vei avea parte de un lucru atunci când vei crede în el!
Să ştii ce cauţi în viaţă, să ai norocul de a-l găsi sau de a-l obţine şi să-ţi dai seama că trebuie să-l păstrezi.
Chiar dacă viaţa nu e aşa cum ţi-o doreşti, chiar dacă cei pe care îi iubeşti te mai supără uneori, iartă-i şi uită, zâmbeşte şi bucură-te alături de noi, cei care îţi dorim astăzi “La mulţi ani!”, cu cele cele mai frumoase gânduri de dragoste, de bine şi sănătate.
La mulţi ani!



4 comentarii:

  1. Fiul tău are ochi superbi ! Oare cu cine seamănă ? :)) Întîmplător, îl cheamă ca pe fiul meu şi îi doresc să fie fericit, să-şi bucure părinţii şi familia, aşa cum o face băiatul meu.
    La mulţi ani, Dumnezeu să-l ajute şi să-l binecuvinteze ! Aceleaşi urări şi pentru părinţi.
    Cu sinceritate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toţi cei care-l cunosc spun că e mai frumos ca mama lui!
      Iar eu nu am nicio obiecţie. :)
      Vă mulţumesc pentru cuvintele frumoase şi pentru urări!
      Toate cele bune vă doresc şi dumneavoastră, şi lui Alexandru, fiul dvs, şi tuturor celor dragi amândurora!
      Cu respect!

      Ștergere
  2. Mă alătur bucuriei dumneavoastră şi a familiei cu aceeaşi urare: La mulţi ani Alexandru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru urare şi gândurile frumoase!
      Toate cele bune!

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".