joi, 24 ianuarie 2013

Teză de doctorat (9)


         Cel mai bun prieten al meu, adică motanul Baghi, având treabă cu înfiinţarea unei firme de detectivi particulari, m-a rugat să public pe blogul meu acest subcapitol din teza lui de doctorat, care a ajuns, iată, la episodul 9. Fiind vorba de cel mai bun prieten, puteam eu oare să-l refuz? Dacă vă interesează, celelalte episoade, dar şi alte lucruri simpatice, le găsiţi la el.

- continuare -
   Iată-ne ajunşi într-un punct capital al tezei mele de doctorat! Iar când spun "capital", nu mă refer doar la faptul că este foarte important, fundamental şi esenţial, ci mă refer la capital... ca valoare, ca avuţie, adică la bani mă refer. Căci voi analiza şi concluziona dacă "ce îngroapă pisica" are valoare sau nu, iar dacă are valoare, care sau cât este aceasta. Deci voi vorbi despre valoare, exprimată într-un preţ de cost, pe care-l voi concretiza în bani, adică în lei. Din păcate nu voi vorbi despre lei ca verişori ai mei, adică despre familia regească a animalelor, ci voi vorbi despre leuţii din buzunarele românilor şi cum se duc ei pe ce îngroapă pisica. De fapt, aceasta va fi concluzia pe care o veţi trage singuri, după ce vă voi dezvălui şi demonstra valoarea a ce îngroapă pisica.
  Şi nu voi veni cu fapte inventate sau petrecute cu ani, secole sau milenii în urmă. Voi veni cu ceva cald, precum tema tezei mele de doctorat.
   Iată aşadar demonstraţia mea:
   Prin adresa nr. 2346 din 17.01.2013 Compania de Apă Târgovişte Dâmboviţa, aduce la cunoştinţa Asociaţiilor de Proprietari  intenţia acesteia de "majorare a tarifelor", începând cu factura ce se va emite în februarie 2013, după cum urmează:
- apa potabilă de la 3,19 la 3,39
- canalizare     de la 2,51 la 3,49 (tarif vechi/nou, fară TVA, lei/mc)
   Probabil că numărul acelora care ştiu ce vrea să reprezinte canalizare este mai mic decât al acelora care ştiu ce îngroapă pisica. De aceea, voi explica şi acest lucru: "Canalizare" se referă la "apa sâmbetei", cea care se duce pe sifon, după ce e folosită la spălat sau în alte scopuri. La apa asta ne referim când spunem "trage apa". Aţi observat sper, şi aici am vrut să ajung, că apa de canalizare este mai scumpă decât cea potabilă?
   Cum e posibil aşa ceva? vă veţi mira cu toţii!
   Nu numai că este posibil, dar este şi corect!
   Cei de la Compania de Apă au luat în serios teza mea de doctorat şi au stabilit valoarea la ce îngroapă pisica. Şi cum apa de canalizare conţine ce îngroapă pisica, este logic şi normal, ca aceasta să fie mai scumpă decât apa curată, cea potabilă, pe care o beau şi eu direct de la robinet, deci în momentul când este mai ieftină!
   Iată deci că ce îngroapă pisica are valoare şi înnobilează apa de canalizare!
(Va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".