miercuri, 21 iunie 2017

Floarea soarelui

- Ești cea mai frumoasă prințesă pe care am văzut-o! Și am văzut multe, zise soarele. 
- Și tu m-ai fermecat cu frumusețea ta și aș dori să ne căsătorim!
- Desigur că și eu aș vrea! Dar știi de blestem?
- Da, dar eu nu cred ca se va întâmpla ceva.
- Nu voi permite ca fata mea sa se căsătorească cu Soarele iar apoi sa se transforme în floare! interveni împăratul.
- Tata, nu te poți pune în calea iubirii noastre! spuse prințesa.
- Ba uite ca pot! se încăpățâna regele.
Soarele,fiind de partea prințesei și fiind mult mai puternic decât regele și armata sa îi întemniță pe toți sub imensul sau palat.
După ceva timp nu i-a mai păsat de blestem și fata s-a căsătorit cu soarele. Imediat după ziua nunții fata a dorit sa-l vadă pe Soare în toată splendoarea lui. Tocmai atunci a reușit și împăratul sa scape pentru a-i fi dat sa vadă cum se împlinește blestemul. Fata s-a transformat în floare chiar sub ochii soțului și tatălui ei.
Acea floare și acum se întoarce mereu după soțul ei pentru a-l admira.
Aceasta este FLOAREA SOARELUI!

Floarea mea! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".