duminică, 12 iunie 2022

Nu știu ce s-a întâmplat

 Nu știu ce s-a întâmplat cu noi în ultimii doi ani.

Parcă ne-am dezumanizat. 

Dar trebuie să vorbesc doar despre mine, ifim.

Nu știu ce s-a întâmplat cu mine. Pandemie, stare de urgență, de alertă, concediere, război...

Cu toate astea, vă ofer cu drag, un apus de soare din Dumbrava de Dâmbovița

și trandafiri din grădina lui Ifim.






Un comentariu:

  1. Sunt Monisha Alexis, promit că voi împărtăși această mărturie în întreaga lume odată ce iubitul meu se va întoarce la mine, iar astăzi, cu tot respectul, vreau să îi mulțumesc dr ibinoba pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să informez pe toată lumea că există un vrăjitor care este real și autentic. Nu am crezut niciodată în niciunul dintre aceste lucruri până când mi-am eliberat iubitul, am avut nevoie de ajutor până când am găsit un vrăjitor de plasă, iar el a făcut o vrajă de dragoste pentru mine și m-a asigurat că îmi voi recupera iubitul în două zile, dacă vraja. a fost turnat. Trei zile mai târziu, mi-a sunat telefonul și, în mod surprinzător, a fost iubitul meu care nu m-a sunat în ultimul an și și-a cerut scuze pentru ruperea inimii, apoi a spus că este gata să-mi fie coloana vertebrală pentru tot restul vieții. DR .Ibinoba l-a eliberat pentru a afla cât de mult m-a iubit și m-a iubit. A deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult am împărțit împreună. În timp ce scriu această mărturie chiar acum, sunt cea mai fericită fată din lume, iar eu și iubitul meu trăim o viață fericită, iar dragostea noastră este acum mai puternică ca niciodată. Așa că am promis că îmi voi împărtăși mărturia în tot universul. Toate mulțumesc Dr.IBinoba pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine. Mai jos este contactul în orice situație în care vă aflați și vă asigur, așa cum a făcut-o pe al meu, cu siguranță vă va ajuta și el.WhatsApp: +2348085240869,Email: dromionoba12@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".