luni, 23 aprilie 2012

Sfântul Gheorghe la Teiș

În fiecare an, la 23 aprilie, creștinii ortodocși îl prăznuiesc pe Sfântul Mare Mucenic Gheorghe, Purtătorul de Biruință.
Sfântul Gheorghe, așa cum este pomenit îndeobște, este Patronul Spiritual și totodată, Ocrotitorul Forțelor Terestre ale Armatei Române.
Astăzi, 23 aprilie 2012, în microgarnizoana Teiș din Târgoviște s-a desfășurat un ceremonial militar și religios la care am fost invitat și de la care îmi permit să prezint câteva imagini.




Maiorul Voicu Gheorghe, un sportiv polivalent și un om așa cum își doresc șefii, dar și subordonații.
La mulți ani!




Personal, am trăit și un moment deosebit. A fost acela când, văzându-mă, preotul meu m-a întrebat dacă am invitație la această activitate. Da, am! i-am răspuns.
Atunci, o să-ți trimit invitație ca să vii și la biserică!
Am privit în pământ. Stăteam pe iarba fragedă iar un miros proaspăt de primăvară parcă m-a amețit.
La mulți ani tuturor celor care astăzi sărbătoriți ziua onomastică! 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".