duminică, 7 octombrie 2012

Eсли


5 comentarii:

  1. Prin email, am primit de la o pretenă:
    Ifim, asta comentasem pe blogul tău, fără sorți de izbândă...
    Cu niște ani în urmă, vorbeam rusește și comentam textele din manual cu atâta ușurință, că „babușka„ ,doamna Voinopol, m-a dus prin toate clasele, să mă dea exemplu.
    Nu înțeleg două cuvinte din textul tău „deneg„ și "mozgov„.
    Oricum, copilul din sufletul meu și-a deschis fericit aripile!
    p.s. astăzi este o zi specială- aleargă toate vârstele!
    6 octombrie 2012, 22:16
    Vreau să comentez și nu pot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gina, îţi mulţumesc pentru frumosul tău comentariu. Aş fi putut să-ţi răspund ca şi până acum, tot prin email, dar prefer s-o fac aşa, pentru că am două probleme de rezolvat.
    Prima:
    -De ce nu se poate comenta pe blogul lui Ifim?
    -Nu ştiu. Faptul că sunt vizitatori, dar nu-s comentarii, desigur, bate la ochi, dar asta e.
    Îmi place să primesc comentarii. Cred, acestea constituie şi farmecul acestui joc, cum îl numesc şi consider eu că e blogul. Dar dacă nu comentează nimeni, asta e! Şi chiar dacă ar fi o problemă "tehnică", oricum, nu am habar s-o rezolv.
    Se întrevede şi un avantaj: Sunt singurul care mă comentez. Dar nu-i ceva nou, după o vârstă, vorbim singuri:)
    A doua:
    - Trebuie să traduc ce scrie, că doar nu am postat pentru cei din Siberia! :)
    Aşadar:
    "Dacă, până la 60 de ani, nu ai copii, nici c-o să-i mai ai.
    Dacă, până la 50 de ani nu ai bani, nici c-o să-i mai ai.
    Dacă, până la 40 de ani n-ai sănătate, nici c-o s-o mai ai.
    Dacă, până la 30 de ani n-ai iubit, nici nu vei mai iubi.
    Şi toate astea, pentru ce?
    Pentru că, până la 20 de ani, nu ai avut minte."
    Mai râzi, dacă poţi!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Citind pe la Gina pe blog am dat de comentariul tau. Azi avand mai mult timp am zis sa-ti fac o vizita. Scurta, de inceput. Imi place.
    Esti un fericit ca ai putut sa stai sub arme pana la 50. Eu nu am reusit.
    Unde ai lucrat, ce specialitate ai ?
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tanchist, ca Micuţul lui Sven Hassel:)
      Bun Venit!
      Îţi mulţumesc pentru vizită şi comentariu.
      Dacă te uiţi în josul paginii, găseşti răspunsul!
      Te mai aştept!
      Toate cele bune!

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".