marți, 4 februarie 2014

Drumul spre Babadag

Ca să scurteze drumul, Nicuşor o luase de-a dreptul, peste câmp.
Încercai să aţipesc un pic, dar nu prea era nici momentul şi nici cazul.
Săream şi zburam prin caroseria ARO-ului, de ziceai că mă plictisesc.
- Ifime, e rândul tău! apucai să-l aud pe colonelul Romanescu, care mi-a şi proptit, sticla în braţe.
Nu prea era loc de obiectat sau comentat, aşa că, m-am executat, trăgând un straşnic gât...
- Lasă-l, că e tânăr şi mic, mă scăpă locotenent-colonelul Gherghina!
În hurducăiala dulce, mai aţipii un pic.

2 comentarii:

  1. Ehei ... ce intimplari ! Intimplari din viata ofiterilor militari !
    Intimplari pe care niciodata nu le-au trait cei ca Hari Bucur-Marcu (specialitatea INFANTERIE, 1976 ; Licențiat în profilul FILOLOGIE , 1986 ; Licențiat în știință militară, Specialitatea AVIATIE, 1988 ; Doctor în științe militare , 2001, Teza: Implicații ECONOMICE în planificarea apărării naționale a României., 2001 ; Hari Bucur-Marcu este OFITER DE AVIATIE (?????????) ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aş rămâne îndatorat dacă, aici, la "ifim", nu ne-am bălăcări şi nici nu ne-am ataca. Gândiţi-vă cam de ce arsenal ar trebui să dispuneţi, dacă vreţi să atacaţi...:)

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".