sâmbătă, 2 februarie 2013

Apel aproape umanitar



Dragii mei prieteni!
Fraţilor!

Vă mulţumesc pentru că vă aduceţi aminte de mine
 şi-mi trimiteţi prin e-mail mesaje, felicitări,
povestioare, pilde, iconiţe, fel de fel de alte lucruri şi chiar rugăciuni,
care mai de care mai frumoase şi mai adevărate.
Dar vă rog din suflet, vă implor chiar, nu-mi cereţi să le retransmit, şi
mai mult, nu-mi condiţionaţi retransmiterea acestora de împlinirea
sau neîmplinirea unor visuri, dorinţe, aspiraţii şi aşa mai departe.
Datorită încăpăţânării mele de a nu da curs solicitării voastre, 
vă mărturisesc faptul că am pierdut cel puţin jumătate din
numărul prietenilor virtuali pe care l-am avut la un moment dat.
Mai mult chiar, norocul m-a părăsit definitiv, sănătatea mi s-a
şubrezit, datoriile la bancă au rămas aceleaşi iar cu
dragostea stau din ce în ce mai prost.
Făcând un scurt bilanţ, cred că am acumulat 287 ani de ghinion, 47 de
blesteme, j'de mii de înjurături, umplându-mă de griji şi nevoi.
Totodată, am ratat cel puţin douăsprezece minuni şi zeci de miracole.
Chiar şi credinţa mi-e pusă la îndoială, de către cei care mi-au trimis
iconiţe şi rugăciuni, fiind convinşi de faptul că sunt un necredincios.
Aşadar, vin în faţa dumneavoastră cu acest apel, aproape umanitar,
prin care vă rog să mă scutiţi de retransmiterea mesajelor dumneavoastră.
Cu aleasă preţuire şi adâncă consideraţie.
al vostru (încă) prieten, Ifim
Iar ca să salvez ce se mai poate salva, înscriu această postare la  jocul  

12 comentarii:

  1. Sper sincer ca o data cu aceasta postare sa dispara si blestemele, ghinioanele si j'de mii de înjurături! Iar minunile sa se tina lant! Eu le dau "delete" de la nastere!
    Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie, îţi mulţumesc pentru vizită şi comentariu. Nădăjduiesc şi eu să se împlinască speranţa ta!
      De asemenea, mă voi mobiliza şi sper să fiu pe fază la următoarele minuni şi miracole care vor avea loc, folosindu-mă de mijloace şi procede care le determine să se petreacă în preajma mea. :)
      Cred că voi folosi şi "delete" la nevoie!
      Şi eu îţi doresc un weekend minunat!

      Ștergere
  2. Credeam că doar mie mie se întâmplă.. și unde pui, că sunt fricoasă din fire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, sărut mâna!
      Tuturor ni se întâmplă.
      O seară frumoasă şi liniştită îţi urez.
      Am văzut că la geamul postării tale e ceva frumos. :)

      Ștergere
  3. :)) Si eu am ratat multe :))
    Poate nu chiar atatea, ca n-am asa multi prieteni virtuali dar destule.
    Sper ca acum, cu postarea asta sa ti se sparga toate ghinioanele :)))
    Dar cred ca trebuie sa o trimiti si tuturor acelor "prieteni".
    Happy weekend!
    Urari prietenesti si lui Baghi. De la Tiger. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly, mulţumesc frumos pentru vizită şi comentariu.
      Câteodată, şi un fapt banal poate fi o minune, pentru cineva care nu se aştepta ca acel fapt să se petreacă.
      Evident, apelul meu trebuie luat ca o glumă, cel puţin asta mi-a fost intenţia.
      Toate cele bune, ţie şi lui Tiger, de la noi doi, Baghi şi Ifim.

      Ștergere
  4. Numai bine si spor maxim ,iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor maxim, da' la ce?
      Sper că nu la ghinion! :)
      Mulţam pentru vizită şi toate cele bune!

      Ștergere
  5. Şi eu intru în clubul celor blestemaţi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreia, bine ai venit!
      Dar nu în clubul celor blestemaţi, pentru că
      nu ştiu dacă există un asemenea club.
      Bine ai venit la Ifim!
      Şi toate cele bune!

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".