miercuri, 20 februarie 2013

Teză de doctorat (13)

Ştiind că miorlăitul lui e ordin pentru mine, Baghi, cel mai bun prieten al meu, m-a rugat (o fi el motan, da-i gentleman, căci mă roagă!) să-i prezint eu, în calitatea mea de conducător ştiinţific, episodul 13 din teza lui de doctorat.
Orice împotrivire a mea a fost de prisos, căci în înţelepciunea lui de motan doctorand, mi-a argumentat că e mai bine aşa, cum gândeşte el. Adică, numărul episodului e... 13, el e pisică neagră, astăzi suntem într-o zi de... n-are importanţă în ce zi suntem astăzi, iar subiectul acestui punct al tezei este... tot cel din episodul12, adică, poliţia!
Prea multe coincidenţe, prea mult ghinion, prea mult din ce îngroapă pisica este în această postare, încât, miauuu, fă aşa cum îţi spun. Mai ales că nu e nevoie nici de comentarii şi nici de prea multe explicaţii, pentru a demonstra cum poliţia rutieră previne accidentele de circulaţie, subiect pe care l-am atins tangenţial în episodul nr.12 al tezei mele. Acest punct din teza mea este aproape fără comentarii, bazându-se doar pe probe foto, mai adăugă el.
Iată cum arată "dispozitivul" de siguranţă a circulaţiei:

Iar aici puteţi vedea cum arată "periculoasa" intersecţie" unde aşa cum am spus, doar să ai noroc să nu fie niciun pieton pe o rază de cel puţin 50 m şi unde zilnic, se poate vedea acest spectacol:


Să nu-mi spuneţi mie, Baghi, dacă aşa se evită şi se previn accidentele de circulaţie!
Şi să nu îndrăzniţi să-mi spuneţi că această metodă "de monitorizare" a circulaţiei nu e o "pândă", care duce la stress, la vânarea şi enervarea şoferilor, dar şi a celorlalţi participanţi la trafic, totul ducând la... asigurarea siguranţei circulaţiei rutiere, care la noi, e fix, aţi ghicit, tema tezei mele de doctorat!


2 comentarii:

  1. Foarte vigilente şi eficiente organele ! :))
    Baghi merită nota maximă, este mereu pe fază !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulţumesc pentru aprecierea dumneavoastră pe care, am s-o transmit cu plăcere elevului/stăpânului meu Baghi! :)

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".