duminică, 10 februarie 2013

Bancuri de weekend


- Voi, bărbaţii, nici nu ştiţi ce complicată e viaţa femeilor.
Azi pot fi în braţele soţului iar mâine, pot ajunge în braţele Domnului!
- Dar poimâine, sunteţi liberă?

-

- Mă Vasile, tu ai poze cu nevastă-ta goală?

- Nu, mă, nu am!
- Și nu vrei să cumperi?



Ion şi Gheorghe îşi fac vacanţele separat.
Ion se întoarce din vacanţa de iarnă mulţumit.
-         Ei, pe unde ai umblat, Ioane?
-         Prin Suedia!
-         Şi cum sunt scandinavele?
Ion dă din colţ în colţ, nu dă un răspuns clar. Acasă, caută în dicţionar.
„Aha, scandinave, adică femeile de acolo! Cum de nu am ştiut, să mă fi lăudat, că aveam cu ce!”
Anul urmator, Ion se întoarce din vacanţă bronzat.
-         Ei, Ioane, pe unde ai mai fost?
-         Grecia, ţară frumoasă!
-         Eii, dar elenele?
Ion rămâne iar mut. Nervos, acasă caută din nou în dictionar: „Aha, femeile de acolo!”
Un an mai târziu, Ion se întoarce iar bronzat.
-         Şi cum a fost în Egipt, Ioane?
-         Frumos, cald, cămile, nisip, soare...
-         Şi piramidele?
-         Nişte paraşute!...


Un cetăţean se prezintă la Oficiul Forţelor de Muncă şi vede un anunţ :
„Se caută Asistent pentru medic ginecolog”
O întreabă pe tânăra de la ghişeu în ce constă slujba şi dacă îi poate da ceva amănunte despre aceasta.
- Da, trebuie să ajutaţi doamnele să se dezbrace de haine, apoi de lenjeria intimă, să le ajutaţi să se întindă şi să le spălaţi cu grija zonele intime, apoi să le daţi cu spumă de ras şi să le barbieriţi de părul pubian, apoi să le ungeţi cu diferite creme şi să le masaţi, astfel ca ele să fie pregătite pentru examinarea medicului. Este, pentru început, un salariu lunar de 2.000 ron, cu perspective serioase de creştere, în funcţie de rezultate.
      Dar trebuie sa mergeţi la Ploieşti.
- O, dar de ce? Acolo este slujba?
- Nu, slujba e în Bucureşti, acolo e capătul cozii!

2 comentarii:

  1. Doua prietene care nu s-au vazut de multa vreme se intalnesc intr-un bar.
    Una dintre ele cu greu isi ascunde lacrimile ce i se scurg pe obraz.
    - Ce ti s-a intamplat? o intreaba cealalta.
    - Nimic, nu pot sa-ti povestesc!
    - Te feresti tocmai de mine, cea mai buna prietena a ta? Poate te pot ajuta...
    - Ce sa faci? Acum nimeni nu ma mai poate ajuta.
    - Dar ce ai patit?
    - Tocmai m-am intors de la o vanatoare in Africa .
    - Si?
    - Acolo am fost răpită şi violata.... de......... o gorila, masculul cel mai puternic din grup....
    - Si..?....???
    - Cinci zile am facut sex fara pauza, continuu, fara sa se opreasca..!!!! Si.... incepe sa planga in hohote.
    - Hai incearca sa te linistesti, o consoleaza prietena, bine c-ai scapat cu viata. Esti intreaga, asta conteaza. Eu n-o sa spun nimic nimanui, iar gorila aia nu vorbeste !!!
    - Pai tocmai asta eeee............. ca nu vorbesteee.... nu scrieee....nu telefoneazaaa,.... nu tu mail....nu tu SMS.....nimic ....nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. - Mami! tu eşti albă, tati e alb... eu de ce sunt negru?!
      - Fiule... la ce chef a fost în seara aia, mulţumeşte lui Dumnezeu că nu latri...

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".