luni, 30 ianuarie 2012

Din isprăvile a doi căpitani de vas


4 comentarii:

  1. Excelent! Aia cu o imagine face cât o mie de vorbe... mare înţelepciune, frate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Renata, un superlativ din partea ta face cât cel mai bun medicament pe care mi l-ai fi putut elibera, fără prescripţia medicului de familie.
    Îmi pare rău că nu am reuşit şi din punct de vedere artistic să exprim ceea ce am vrut să arăt în idee: adică o ţară "răsturnată" de capriciile unui căpitan de vas, chiar dacă e de cursă lungă... cât de lungă poate să fie?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu se putea citi altfel, sau altcumva, sau înţelege altceva.
    Renata, de la tine nu mă aştept să mă dezamăgeşti vreodată, ci doar accept posibilitatea ca eu să fiu cel care nu pot să pricep unele lucruri. Sau, pe cele pe care le propun, ori le propun prost, ori nu le susţin îndeajuns...

    RăspundețiȘtergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".