vineri, 6 iulie 2012

Culorile (comorile) Deltei Dunării

Richard Smith, un dependent al aparatului foto, împătimit al naturii și iubitor al păsărilor, în ultimele zile ale lunii iunie 2012 a vizitat Delta Dunării. Ca nativ și admirator al deltei, am descoperit această ispravă a lui. Nu o pot trece cu vederea, ba mai mult, o supun vederii întregului glob pământesc.













Richard, sunt absolut minunate pozele tale!
M-au fascinat prin frumusețe, dar și prin faptul că au fost făcute în satul meu natal, Mila 23, localitate situată în inima Deltei Dunării!
Delta Dunării este o minune a naturii, situată în România, parte a Europei.
Pozele tale mi-au plăcut și m-au întinerit, prin redeșteptarea dorului de locul natal, Mila 23!
Welcome to Mila 23!

http://mybirdwatchingdaysout.blogspot.ro/2012/06/rumania-danube-delta-mila-23-june-2012.html

4 comentarii:

  1. Exista la Galați un om bolnav de Deltă și Dobroge, Mircea Bezergheanu.Are un blog intitulat în tufișuri. http://intufisuri.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Karadeniz,
      Bun venit şi mulţumesc pentru adresă.
      Mi-ai dat de lucru!:)

      Ștergere
    2. Mulțumesc pentru urări dar am mai bântuit pe acest blog.
      E drept că e de lucru, dar e un lucru Dumnezeiesc de frumos. Ce face acest Mircea Bezergheanu cu sculele, ochiul și sufletul său trece,cred, dincolo de hotarul artei.

      Ștergere
    3. Mă bucur să constat asta!
      Iar despre Mircea Bezergheanu, cel pe care m-ai ajutat să-l descopăr, pot spune că este un artist desăvârșit. Iar ceea ce am văzut că face, mi-a readus în minte un vis pe care l-am avut cândva... Oricum, chiar dacă nu se va întâmpla, acum știu unde să merg dacă vreau să văd ceva frumos!

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".