sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Stonehenge

Stonehenge
văzut de Ifim 
N-aș vrea să-mi plictisesc prietenii, dar am un motiv serios ca să pun pozele făcute la Stonehenge:
Am cumpărat și câteva suveniruri, dintre care, cel mai important, mi-a fost confiscat la plecarea din Luton Airport.
Li s-a părut că am față de terorist, m-au citit după nume, și dacă nu m-au controlat... M-au dezbrăcat, m-au descălțat și m-au pus să merg desculț, m-au pipăit, m-au trecut prin niște aparate, care toate țiuiau. Degeaba le explicam românește că am două proteze totale coxofemurale, care vor țiui în orice condiții. Am parcurs toate procedurile.
Cel mai zelos, era o namilă de bărbat tatuat pe față și pe părțile vizibile din corp, cu belciug în nas și cercei la urechi.
În anul precedent (2014), am mai plecat din Cairo și Istanbul. Am fost supus controlului la aeroport, dar le spuneam că am proteze și totul era OK.
Într-un final, am prins avionul, dar n-am auzit sau observat măcar ceva care să semene a scuză.
Coroborând și faptul că în Londra am văzut zeci de mirese cu barbă și mustăți, concluzionez că am fost în cea mai civilizată țară din lume. 












2 comentarii:

  1. Eu am văzut altfel...

    http://incertitudini2008.blogspot.ro/2011/10/de-ce-asa-de-ce-acolo.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulțumesc! Păcat că nu am citit cele scrise de dumneavoastră înainte de a vizita Stonehenge.

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".