vineri, 12 aprilie 2013

Corola lumii





Am auzit de o corolă a lumii!
Habar nu am pe unde o fi ea.  
Dar dimineaţa, 
mi-au şoptit străbunii,
s-o iau uşor, că mă aşteaptă ea.

Corola lumii, aşa, cum o văd eu,
este o floare, cu şapte petale.
Numai că, fiecare petală, mereu,
trebuie privită, udată, iubită... la greu!

În această dimineaţă
eu vă dăruiesc
mai multe flori.
Fiecare floare, fiind dăruită,
are ascunse, mai multe comori.
Nu trebuie să alergaţi 
după ele.
Comorile la care visaţi 
sunt aici, în petalele 
acestor flori:
bunătatea
sârguinţa
smerenia
dărnicia
răbdarea
modestia
abstinenţa.
Aceste comori sunt în noi.
Dar pe lumea asta mai sunt
şi alte comori.
Pe care le putem descoperi,
dacă ne alergăm,
desculţi,
prin iarbă,
uneori.

Ifim, 12 aprilie 2013

foto Ifim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".