luni, 29 aprilie 2013

Doi ani, două luni şi două săptămâni

Atât a durat experienţa mea la MECHEL SERVICE ROMANIA SRL, punctul de lucru Depozitul Târgovişte.
Mâine, 30 aprilie 2013, acesta se desfiinţează.
În ceea ce mă priveşte, este deja o coincidenţă, 30 aprilie 2005 fiind ziua în care am desfiinţat şi UM 1303, unitatea din garnizoana Teiş, locaţia acesteia fiind exact în partea opusă a oraşului Târgovişte, faţă de locul depozitului despre care vorbesc.
Aceste două lucruri fiind trecute în CV-ul meu, probabil că nu se mai încumetă nimeni să mă angajeze, ca să nu cădem în perseverenţă.
Cred că nici faptul că am participat, în 1983, în fruntea unui detaşament de 80 militari, la pozarea cablurilor în Ecluza de la Cernavodă şi mai ales, la ridicarea primelor două reactoare, tot de pe acolo, nu mă mai ajută la nimic. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".