marți, 9 aprilie 2013

Viaţa mea, o ciornă


Astăzi am ajuns
la o nouă bornă
din viaţa mea.
54 scrie pe ea.
Îi mulţumesc Lui,
Dumnezeu,
şi tuturor celor
care m-au ajutat,
să ajung până aici,
la 54 de ani împliniţi.
Un mare regret,
ca un sentiment unic,
mă copleşeşte şi-mi spune că,
până acum, cu viaţa mea,
nu am făcut nimic.
Şi mai simt ceva ciudat,
ca pe cel mai mare păcat,
acum, aici, la această bornă...
Că viaţa mea,
a fost o ciornă.  
Iară viaţa,
ca o ciornă,
este ultima licornă...                                                                                           Ifim, 9 aprilie, 2013


10 comentarii:

  1. La mulțí ani,cu bucurii și fericire, pe fila principală!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos, pentru frumoasa urare!
      Mi-ar fi prins bine şi o sărutare,
      aşa, ca dis-de-dimineaţă, de ziua mea,
      pentru încurajare! :)
      Vorbesc serios... mulţumesc frumos! :)

      Ștergere
  2. TOP GUN
    La multi ani,sanatate,fericire,bucurii si toate cele bune alaturi de cei dragi!Sa prindeti 100 de ani ,fara reparatii capitale si sa fiti iubit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc TOP GUN!
      Urarea ta sună ca o lovitură de tun!
      De calibru 100, aş aprecia...
      Altceva să spun, acum, nu pot inventa! :)

      Ștergere
  3. La mulți ani!

    Eu, la 52, mă simt june...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc, maestre Usca!
      Eu, la 54, mărturisesc, senin,
      mă simt ca un june prim,
      şi chiar, simt pe căciulă, musca! :)

      Aşa ne-a fost nouă să fim,
      Cu timpul, să-ntinerim,
      iar cu osteneală şi puţin zor,
      ajungem şi la mintea copiilor! :)

      Citesc ce scrieţi dumneavoastră!
      Îmi place şi chiar mă inspiră.
      Asta vă spune Ifim, acel june prim,
      Care vă respectă şi vă admiră!



      Ștergere
  4. Desi ai scris destul de mult in ciorna aceasta, inca aratati tanar, domnul comandant. Va doresc multa sanatate si putere de munca, sa mai scrieti macar inca atat in ciorna vietii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru urare și gândurile frumoase!
      Toate cele bune!

      Ștergere
  5. la multi ani frumosi si norocosi berbecului din tine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Pandhora, te-ai întrebat, oare,
      de ce zodia berbecului, chiar e cea mai tare?
      Secretul nu e mare, după cum se pare,
      căci orice berbec, urmează câte-o oaie! :)

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".