miercuri, 24 aprilie 2013

Răsplata


Tiberiu Mihail Milea


Am onoarea să vă salut !
Când am fraţii lângă mine, totul este bine - Tiberiu Mihail  Milea
Vă mulţumesc pentru că mi-aţi acceptat prietenia...
Nu voi uita niciodată ce aţi facut pentru mine într-un moment al meu de rătăcire. Pot spune că datorită dumneavoastră am ajuns cu picioarele pe pământ şi m-am trezit la realitate. Aţi avut încredere în mine că nu voi mai greşi şi că voi fi un exemplu pentru colegii mei...
Aţi avut dreptate!
Acum sunt subofiţer la UM 01448 Slobozia şi îmi doresc să pot ajunge chiar în corpul ofiţerilor. Între timp am terminat facultatea şi ţin funcţia de (...) prin cumul.
Am muncit foarte mult să ajung aici şi fără sprijinul şi înţelegerea dumneavoastră poate nu aş fi ajuns.
Vă mulţumesc şi vă doresc multă sănătate!

24 aprilie 2013




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".