joi, 24 ianuarie 2013

Cea mai tare emisiune TV

Astăzi, după ce m-am desprins din hora unirii pe care o încinsesem 
cu Baghi, Dacti şi Nono, am luat telecomanda, 
mi-am rescanat decodorul şi am încercat să-mi fac o listă de canale favorite.
Tot butonând aşa, am dat de un canal fantastic!
Jos, în bară scria OTV. Nu auzisem până acum de acest canal.
Dar emisiunea pe care am văzut-o, e mortală!
Printre puricii de pe ecran, apare un text în limba română,
scris fără diacritice, pe care încerc să-l reproduc întocmai:

ANUNT 
- Prin decizia nr. 45 din 22.01.2013, 
CNA a retras licenta audiovizuala
pentru serviciul de programe OTV
si a solicitat societatii noastre 
intreruperea difuzarii postului de 
televiziune OTV

Această emisiune a postului OTV mi se pare extraordinară! Am trecut postul în lista de canale favorite şi toată noaptea stau cu ochii pe el. Recomand acest post tuturor!
Staţi şi voi toată noaptea cu ochii pe el!
Pentru că nici nu ştiţi ce pierdeţi!

2 comentarii:

  1. :) :) :)
    Am urmărit-o şi eu, vreo două minute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum, după ce am aflat de existenţa acestui post, am întrebat prin vecini şi am descoperit că acesta există mai de demult şi a mai avut emisiuni interesante, unele care au durat sute de episoade. Sper ca această emisiune să dureze cel puţin pe atâta, sau cel mai bine, să rămână veşnică!
      Acum mi-am dat seama că nici nu ştiu ce am pierdut! :)

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".