marți, 29 ianuarie 2013

Ordinea literelor în cuvinte


          "Ordinea literelor în cuvinte nu e obligatorie" !?
          ǝıţɐnʇɔund ǝp ış ɔıdǝoʇɹo 'ɔıɟɐɹƃoʇɹo ɹɐʇdǝɹpuİ

Dcaă pțoi să ctișeti atsa, ai o minte cuiadtă și tu. Cahir pțoi să ctișeti atsa ? Daor cțvia oamanei pot. Nu mi-a vinet să cerd că am ptuut să îțelneg ce ctieam. Pnetru fnemoenala mitne a oulmui, ptorivit uuni sutdiu al Utvinersițăii Cmabridge, nu cnoateză în ce odrnie snut sricse ltilelre îtnr-un cânvut. Snigurul lcuru potat etse ca pirma și utlima litră din cvunât să fie la locul lor. Rsteul paote să fie o dzeroidne ttoală și pțoi să ctișeti frăă porlbmee. Atsa pnertu că mnitea oumlui nu ciștete feiacre letiră în prate, ci cvuâtnul ca îtnerg. Icrendibil, nu ? Și eu crae mreeu am cerzut că otrograifa etse ipmotrantă !

Și tutșoi nu e cihar așa de smilpu... etse ?


Chestia asta am primit-o de la Puiu şi mi s-a părut destul de interesantă.

2 comentarii:

  1. A propos de comentarii:
    http://zamfirpop.over-blog.com/article-pentru-a-scrie-un-comentariu-115015975.html
    Să ai o zi minunată în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zamfir, îţi mulţumesc pentru că ai trecut şi ai făcut popas aici, la Ifim.
      "Să ai o zi minunată în fiecare zi!" este o urare cel puţin la fel precum sună, urare pe care o voi adresa de acum încolo, tuturor celor care trec pe aici! :)

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".