marți, 23 iulie 2013

14 ani de fericire!


       Astăzi am găsit un articol în care se spune că cercetătorii au identificat cele două vârste la care oamenii ating cel mai înalt nivel al fericirii. Aceşti cercetători, care sunt autorii unui studiu publicat recent, afirmă că la vârstele de 23 de ani şi de 69 de ani, oamenii sunt cei mai fericiţi, atingând cel mai înalt nivel de satisfacţie în viaţă. Potrivit autorilor studiului, după vârsta de 23 de ani, nivelul de fericire cunoaşte un declin care continuă până în jurul vârstei de 50 de ani. Apoi, după 55 de ani, curba fericirii începe din nou să crească, urmând o traiectorie ascendentă, marcată de un nou vârf la vârsta de 69 de ani, şi începe din nou să scadă după împlinirea vârstei de 75 de ani.
Mie mi-a plăcut articolul şi-mi convine rezultatul studiului, pentru că mă apropii de 55 de ani. Deci, mă aşteaptă 14 ani de fericire! :)

4 comentarii:

  1. O fi un studiu din colecţia de gonfleuri de presă cu “cercetătorii britanici…”
    Personal nu m-am acomodat cu bătrâneţea, lumea în care m-am născut a dispărut, nu mai aud bine, nu mai văd bine, lipsă de concentrare, memorare, nu mai am răbdare, sertarele memoriei scârţie, uneori le încurc, alteori sunt înţepenite, depresie, etc. Şi spuneţi că va urma un vârf… :)

    Postarea dumneavoastră fiind optimistă, vă urez mult mai mulţi ani de fericire decât cei limitaţi de articolul respectiv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulţumesc pentru vizită, comentariu şi mai ales, pentru urări.
      Simptomele pe le-aţi prezentat, le am şi eu, din plin. Başca, de aproape zece ani, sunt "fericitul posesor" a două proteze coxofemurale totale. Dar asta nu mă împiedică să mă consider normal, iar în mijloacele de transport, să continui să ofer locul de pe scaun persoanelor mai în vârstă ca mine sau suferinde.
      Cineva a spus că este de o mie de ori mai bine să fii optimist şi să n-ai dreptate, decât să fii pesimist, şi să ai.
      14 ani de fericire este puţin spus, asta însemnând doar diferenţa dintre 69 şi 55. Dar după cum se observă din studiu, vârful fericirii este ca o creastă întinsă între 69 şi 75 de ani, abia apoi survenind panta coborâtoare.
      Prin urmare, mă aşteaptă 20 de ani de fericire şi nu 14! :) Vă doresc toate cele bune!

      Ștergere
    2. Dragul meu mereu tanar, eu nu vad simtome? eu vad mereu zambetul tau frumos, eu vad un barbat perfect normal, basca te mai si iubesc.

      Ștergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".