sâmbătă, 2 august 2014

Din bucătăria lui ifim

Ciorbă de peşte

        Probabil, este cel mai simplu şi cel mai folosit mod de preparare a peştelui.
I se spune ciorbă, pentru că este acrită cu oţet.
Dacă am folosi borş de tărâţe, am numi-o borş, iar dacă n-am acri-o, ar ieşi o supă veritabilă. Eu am folosit oţet şi de aceea îi spun ciorbă.
Ingrediente: peşte, apă, sare, oţet, o ceapă, un cartof, un ardei dulce, un ardei iute, o legătură de leuştean sau pătrunjel.
Timp de preparare: 40-50 de minute, de când se pune oala cu apă pe foc şi până se opreşte focul, pentru a pune verdeaţa şi a se putea servi. 
Celelalte explicaţii se regăsesc în pozele de mai jos. Desigur, mai există aşa-zise secrete, metode, completări, interpretări şi alte mirodenii, dar toate astea depind de gustul fiecăruia. 
                                                             Poftă bună!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".