joi, 13 ianuarie 2011

Веселые новогодние песенки - 2011 - С НОВЫМ ГОДОМ!

Dacă am sărbătorit Crăciunul pe stil vechi, de ce n-am sărbători şi Anul Nou 2011 pe stil vechi?!
Asta nu că am avea motive să ne bucurăm. Ci doar aşa, să ne amăgim că pe nou, a fost doar o repetiţie şi abia de mâine, 1 ianuarie 2011 pe stil vechi, ni se vor îndeplini frumoasele urări primite sau transmise la cumpăna dintre ani.
Şi tot de mâine, ar trebui să termin cu sărbătorile şi să mă apuc de treabă. Că aşa nu mai merge!
Iar ca să am spor, trebuie musai să pun mâna pe vreo unealtă. Cam ce unealtă este cea mai potrivită în momentul de faţă?

2 comentarii:

  1. Eu zic să mai aștepți puțin cu treburile..Zici că mâine este alt An Nou?
    La mulți( alți) ani!!!
    p.s. ești un fericit, cu atâtea sărbători.
    Vecinul de sus, nu de SUS, ci de la etajul superior, face niște petreceri, de zici că se dărâmă blocul.
    L-am luat cu binișorul , l-am rugat să se ducă undeva , într-un spațiu, unde nu prea se văd oameni noaptea..Știi ce ne-a răspuns?- sunt născut pe 29 februarie, așa că, la 4 ani odată..
    Vezi cu stau lucrurile?
    Suntem diferiți.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru urare, Gina!
    După calendarul iulian, care este folosit de mai multe biserici naţionale ortodoxe, astăzi (vineri, 14 ian 2011) este 1 ianuarie 2011 (Sfântul Ierarh Vasile cel Mare).
    Numai că eu împărtăşesc părerea lui Baudelaire care spunea că "a munci e mult mai puţin obositor decât a petrece".
    Este bine că suntem diferiţi. Altfel, ne-am plictisi grozav.

    RăspundețiȘtergere

Oricine poate comenta, dar să ţină cont de ceea ce a spus Socrate:
"Vorbeşte ca să te cunosc".